Pagina's

Volgers

maandag 17 juni 2013

GEDRAAIDE "DROLLETJES".....& Toer 24 t/m 34 van de Rugzak.

                                                    Dit patroontje vond ik zo apart
                                          en dat moest ik toch wel even uitproberen.

 
Ik had er geen patroontje van
gewoon op het oog...., is dit het geworden.
Die gedraaide "drolletjes" zijn het nog niet helemaal!
Moet er dus nog eens mee stoeien....
(of heeft iemand toevallig het patroon?)
 
 
                                             De volgende 11 toeren van de RUGZAK....
Toer 24: (190) stokjes.
Toer 25: 2 witte vasten, 2 paarse vasten.
Toe26: 2 paarse vasten op de witte, 2 witte vasten op de paarse.
Toer 27 & 28: vasten.
Toer: 29: 1 losse, 1 vaste.
Toer 30: 1 vaste op de losse, 1 losse boven de vaste.
Toer 31: 2 vasten in de losse.
Toer 32: vasten.
Toer 33: 1 stokje in de 2e vaste, 1 stokje voor de 1e langs in de 1e vaste.
 
Dit grijze vest heb ik rond 1985 gebreid en is dus al heel wat jaren oud.
Het patroon stond in een ANNA die ik helaas niet meer heb.
Het vest was een van de eerste kledingstukken die ik voor mezelf breide en heb het altijd graag gedragen.
Het is allang niet meer van deze tijd en zou het eigenlijk wat willen veranderen....
Bloemetjes eraf, fel gehaakte bloemen erop en misschien een ander kraagje?
 
 
 
  (Achterpand)
 
 
FIJNE DAG!
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Fijn dat je een reactie achterlaat! Ik ben blij met elk advies, kritiek, tips of zomaar iets!