Pagina's

Volgers

zaterdag 15 juni 2013

VERVOLG VAN HET RUGZAK PATROON & DE DEUR VAN......

Het vervolg van het rugzak patroon....
 
 
 
Toer 7, 9 & 14 : (190) vasten, toer sluiten.
Toer 8 : 1 stokje in de 2e losse, 2e stokje voor het eerste langs in de eerste losse.
Toer 10 & 12 : 1 vaste, 1 losse.
Toer 11 : 1 losse op een vaste, 1 vaste op een losse.
Toer 13 : 2 stokjes op 1 losse.
Toer 15: 1 vaste in het achterste lusje, 1 vaste . 
 
Tijdens rondreizen mag ik graag naar oude deuren kijken en dan vraag ik me af
wie woont / woonden daar?
wie zijn er door deze deur gegaan?
enz.....
 
 
Zo zal deze deur zal ook een zijn verhaal hebben!?
 
 
Van wie was die SCHOEN, waarom hangt het daar en in welk jaartal was dit mode?
 
Wie kent het verhaal? Ik zou het zo graag willen weten?
 
 
Deze foto heb ik gemaakt in een dorpje in het zeer indrukwekkende Cirque de Navacelles
in de buurt van Millau (F).
 
 
 
 
Navacelles werd 3 miljoen jaar geleden gevormd door een glaciale erosie, vervolgens sneed de rivier de VIS door de basis van het dal en ontstond er een hoefijzermeer dat later opdroogde....
Mythe: deze krater zou zijn ontstaan door de hoefafdruk van het paard van de reus Gargantua....
 
 
FIJNE DAG!
 
 
 
 
 


1 opmerking:

  1. ik ben je patroon aan het kopieren want zo'n toffe tas, daar droom ik al lang van!!
    ik had er al wel enkele gemaakt door telkens gewoon in het rond te haken, maar dat is nogal "saai"
    ik werk ook graag met granny's, maar dat aan elkaar naaien altijd...
    en met deze tas moet ik niet naaien
    ik ga er straks direct aan beginnen
    oja, en van die deur, geen idee van de schoen, maar ik vind dat ook tof, zo deuren/huizen bekijken en dan bedenken hoe die mensen leven enzo....
    ik ga zeker nog wat verder lezen op je blog!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je een reactie achterlaat! Ik ben blij met elk advies, kritiek, tips of zomaar iets!