Pagina's

Volgers

zaterdag 17 augustus 2013

HESJE & Blogpauze....

 
 Nee, nee, nee, dit is niet moeder en dochter gelijk.....of , nou ja eigenlijk ook weer wel.
Het kleine hesje  heb ik ooit voor een prikkie gekocht om na te haken.
Ja, om na te haken wand ik pas met maat 44 niet in een maatje 36! 
Dochter lief (30) had het gelijk al ingepikt.....
Ik was het al weer vergeten tot vorige week.
Ze had het aan toen ze een bakkie kwam halen.
UIT DAT DING!
Die MOET ik even namaken!
 
 
 
Een fluitje van een cent, dat doe ik wel even....
3 bolletjes katoen en haaknaald 2 moet goed zijn....
Ja, vergeet het maar!
Na 10 - 15 x uithalen (ben de tel kwijtgeraakt) kwam ik uit op
5 bollen Catania en haaknaald 3!
Op de foto is te zien dat de onderste rand iets fijner is dan die van het kleine hesje.
Deze rand heeft mij erg veel moeite gekost en dat wilde ik niet meer uithalen!
Het resultaat mag er zijn.
Nog een beetje pimpen met een corsage en of kralen aan de onderkant?
 
 
 
 

 



Tot 9 september heb ik een
BLOGPAUZE!
 
 
Fijne blog en freubel tijd!
 



 

 


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Fijn dat je een reactie achterlaat! Ik ben blij met elk advies, kritiek, tips of zomaar iets!