Pagina's

Volgers

woensdag 20 januari 2016

WARME VOETEN


 
Onze schoondochter heeft het sokken-virus!
 
Ze heeft het sokken-breien sinds kort onder de knie.
Bravo Evelien!
Hmm, pas op, als ze het eenmaal weten
wil heel de familie van die lekkere warme sokken!
Aangestoken door Evelien haar sokken-virus
heb ik 4 paar jongens sokken gebreid
en wilde voor mijzelf  ook een paar.
Zo ben ik gaan snuffelen op 
Pinterest  voor een leuk patroon.

 
(http://postila.ru/25617242 deze link werkt niet)
 
Dit zijn dan wel geen sokken
maar wel erg leuk en warm!
Hoe het komt weet ik niet
maar bij veel dingen die ik leuk vind
is geen patroon.....?!
Nou ja, waar een wil is, is een weg.
Tadaaaaa!
 

 
 Het is weer gelukt en heb heerlijke warme voeten!
Dit is een maatje 37-39 en zijn ruim in de breedte
waardoor de voeten warmer blijven.
Mijn patroon kun je HIER vinden! 
 
FIJNE DAG!
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Fijn dat je een reactie achterlaat! Ik ben blij met elk advies, kritiek, tips of zomaar iets!